Alaknanda Bose – indyjska tancerka Kathak, założyciel i dyrektor Alaknanda Institute of Performing Arts. Wywodzi się z rodziny o bogatych tradycjach muzycznych. Otrzymała wiele nagród, wyróżnień i tytułów, a notka biograficzna artystki została zamieszczona w „Asian Who’s Who” („Kto jest kim w Azji”). Jednym z Jej mistrzów tańca, a właściwie pierwszym (obok Guru Munna Shukla czy Swapnasundari), który wywarł na nią ogromny wpływ (miała wówczas 6 lat) jest Pt. Birju Maharaj, przedstawiciel legendarnej rodziny tancerzy Kathak. Choreografie Pt. Birju Maharaja wprowadziły tę technikę na nowe tory przedstawień tańca Kathak. Ze swoimi spektaklami oraz warsztatami okrążył cały świat. Praca i nauka z Pt. Birju Maharajem pozwoliła Alaknandzie Bose na rozwój jej technik scenicznych.
Tancerka i choreografka, aktorka i reżyserka Cécile Laye posiada dyplomy Instytutu Evy Ruchpaul, ukończenia cours d’Art dramatique Florent oraz l’École Parisienne de Gestalt-Thérapie.
Cécile Laye rozpoczęła proces kształcenia w kierunku tańca dawnego w Anglii – w Historical Dance Society, Nonsuch History and Dance i English Folk Dance and Song Society (EFDSS). We Francji studiowała u Francine Lancelot, Andrei Francalanciego i Barbary Sparti, a później również z Bruny Gondoni et Glorii Giordano.
Specjalizuje się w rozpowszechnianiu francuskiego, włoskiego i angielskiego repertuaru prebarokowego.
W 1998 roku założyła grupę CHESTNUT, której celem jest popularyzacja szesnastowiecznego angielskiego dziedzictwa choreograficznego w dzisiejszych czasach, łącząc je z angielską historią i literaturą.
Francuska tancerka, choreograf i pedagog tańca, obecnie mieszka w Norymberdze, gdzie uczy tańców historycznych w Hochschule für Musik. Absolwentka Uniwersytetu Sorbony w Paryżu (obroniła prace magisterską dotyczącą tańca). Podczas studiów zrodziło się jej zainteresowanie tańcem historycznym, którego uczyła się pod okiem S. Rousseau, A. Francalanci oraz B. Massin. We Francji współpracowała ze znanymi zespołami tańca dawnego, m.in. „Chapitre XVI” oraz „La Bar Paré”.
Pierre-François Dollé – francuski tancerz, choreograf i pedagog. Od 2021 roku, jako założyciel „HéliosKine”, poszukuje nowej estetyki, w której barokowe tradycje służą żywej i śmiałej współczesnej kreacji. Od 2022 roku współpracuje z Château de Versailles Spectacles, tworząc choreografie do przedstawień takich jak Sérénades Royales, Parcours du Roi, Fêtes Galantes, a także oper, takich jak „Polifémo” i „Ariodante”. Ponadto kieruje Akademią tańca barokowego przy Pałacu w Wersalu, gdzie szkoli młodych profesjonalnych tancerzy w specyfice techniki barokowego tańca.
Znawca technik i stylów polskich tańców narodowych oraz tańców dworskich. Od 2002 r. kierownik artystyczny i choreograf wielokrotnie nagradzanego Zespołu Folklorystycznego „Wielkopolanie”. Wykładowca Akademii Muzycznej w Poznaniu (taniec i ruch sceniczny; taniec historyczny) oraz poznańskiej Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej (taniec ludowy i charakterystyczny; taniec historyczny). Prowadzi także liczne kursy dla tancerzy i muzyków w swoich specjalizacjach. Ekspert Centrum Edukacji Artystycznej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polskiej Sekcji CIOFF (Międzynarodowa Rada Stowarzyszeń Folklorystycznych, Festiwali i Sztuki Ludowej). Jako tancerz i współautor choreografii brał udział w wielu spektaklach i operach. Współpracował z wybitnymi muzykami oraz zespołami muzyki dawnej. Od 1997 r. jako tancerz i choreograf współpracuje z Romaną Agnel oraz Baletem Cracovia Danza.