Alaknanda Bose – indyjska tancerka Kathak, założyciel i dyrektor Alaknanda Institute of Performing Arts. Wywodzi się z rodziny o bogatych tradycjach muzycznych. Otrzymała wiele nagród, wyróżnień i tytułów, a notka biograficzna artystki została zamieszczona w „Asian Who’s Who” („Kto jest kim w Azji”). Jednym z Jej mistrzów tańca, a właściwie pierwszym (obok Guru Munna Shukla czy Swapnasundari), który wywarł na nią ogromny wpływ (miała wówczas 6 lat) jest Pt. Birju Maharaj, przedstawiciel legendarnej rodziny tancerzy Kathak. Choreografie Pt. Birju Maharaja wprowadziły tę technikę na nowe tory przedstawień tańca Kathak. Ze swoimi spektaklami oraz warsztatami okrążył cały świat. Praca i nauka z Pt. Birju Maharajem pozwoliła Alaknandzie Bose na rozwój jej technik scenicznych.
Tancerka i choreografka, aktorka i reżyserka Cécile Laye posiada dyplomy Instytutu Evy Ruchpaul, ukończenia cours d’Art dramatique Florent oraz l’École Parisienne de Gestalt-Thérapie.
Cécile Laye rozpoczęła proces kształcenia w kierunku tańca dawnego w Anglii – w Historical Dance Society, Nonsuch History and Dance i English Folk Dance and Song Society (EFDSS). We Francji studiowała u Francine Lancelot, Andrei Francalanciego i Barbary Sparti, a później również z Bruny Gondoni et Glorii Giordano.
Specjalizuje się w rozpowszechnianiu francuskiego, włoskiego i angielskiego repertuaru prebarokowego.
W 1998 roku założyła grupę CHESTNUT, której celem jest popularyzacja szesnastowiecznego angielskiego dziedzictwa choreograficznego w dzisiejszych czasach, łącząc je z angielską historią i literaturą.
Francuska tancerka, choreograf i pedagog tańca, obecnie mieszka w Norymberdze, gdzie uczy tańców historycznych w Hochschule für Musik. Absolwentka Uniwersytetu Sorbony w Paryżu (obroniła prace magisterską dotyczącą tańca). Podczas studiów zrodziło się jej zainteresowanie tańcem historycznym, którego uczyła się pod okiem S. Rousseau, A. Francalanci oraz B. Massin. We Francji współpracowała ze znanymi zespołami tańca dawnego, m.in. „Chapitre XVI” oraz „La Bar Paré”.
Pierre-François Dollé, pochodzący z Francji choreograf, pedagog, tancerz-performer, założyciel i dyrektor artystyczny Fantaisies Baroques. Doświadczenie baletowe zdobywał m.in. w zespołach opery w Bonn czy European Ballet w Londynie. Współpracował m.in. z takimi artystami sceny muzyki i tańca barokowego jak Benjamin Lazar, Marie-Geneviève Massé, Françoise Denieau, William Christie, Vincent Dumestre czy Hervé Niquet. Wraz z Irène Feste założył stowarzyszenie Fantaisies Baroques, zrzeszające tancerzy, muzyków i entuzjastów tańca barokowego XVII i XVIII wieku. Działająca już od ponad 10 lat organizacja zajmuje się opracowywaniem licznych projektów choreograficznych, teatralnych i pedagogicznych związanych z tańcem od renesansu do końca XIX wieku.
Znawca technik i stylów polskich tańców narodowych oraz tańców dworskich. Od 2002 r. kierownik artystyczny i choreograf wielokrotnie nagradzanego Zespołu Folklorystycznego „Wielkopolanie”. Wykładowca Akademii Muzycznej w Poznaniu (taniec i ruch sceniczny; taniec historyczny) oraz poznańskiej Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej (taniec ludowy i charakterystyczny; taniec historyczny). Prowadzi także liczne kursy dla tancerzy i muzyków w swoich specjalizacjach. Ekspert Centrum Edukacji Artystycznej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polskiej Sekcji CIOFF (Międzynarodowa Rada Stowarzyszeń Folklorystycznych, Festiwali i Sztuki Ludowej). Jako tancerz i współautor choreografii brał udział w wielu spektaklach i operach. Współpracował z wybitnymi muzykami oraz zespołami muzyki dawnej. Od 1997 r. jako tancerz i choreograf współpracuje z Romaną Agnel oraz Baletem Cracovia Danza.